Wyspecjalizowany zespół serwisowy OTP poszerzył portfel usług wykonywanych na rzecz klientów zewnętrznych. W ofercie znajdują się zarównousługi na rzecz klientów indywidualnych jak i instytucjonalnych
Obecnie w ofercie wykonywanych usług dla klientów zewnętrznych znajdują się:
• Naprawy bieżące, remonty, naprawa armatury i modernizacje cystern paliwowych klasy 3 wg ADR
• Badania dozorowe – rewizje cystern paliwowych klasy 3 wg ADR z udziałem Transporotowego Dozoru Technicznego, w tym badania powypadkowe
• Produkcja cystern paliwowych klasy 3 wg ADR pod marką własną OTSA
• Naprawy pozostałych rodzajów naczep w pełnym zakresie (z wyłączeniem napraw podlegających pod dozór TDT cystern innych niż klasy 3)
• Przeprowadzanie bieżących obsług ciągników siodłowych i naczep, wymiany i naprawy układów hamulcowych, oleje i filtry itp..
• Wymiana i naprawa opon ciężarowych i osobowych
• Usługi mycia i sprzątania pojazdów ciężarowych i osobowych
• Parowanie komór cystern paliwowych i neutralizacja z pozostałości przewożonych produktów
• Usługi ozonowania wnętrza pojazdów w związku z pandemią COVID-19 – USŁUGA GRATIS w przypadku skorzystania z innej usługi naszego serwisu
• Realizacja usług spawalniczych, tokarskich, ślusarskich i innych nietypowych dotyczących pojazdów
• Naprawy specjalistycznych systemów montowanych na cysternach np. SPDS firmy Alfons Haar, Senning Technip FMC, naprawa układów czujników przepełnienia)
• Naprawy powypadkowe cystern paliwowych klasy 3 wg ADR – pełny zakres napraw powypadkowych zgodnie z uprawnieniami TDT
Standardowe godziny pracy serwisu to pon-pt 7:00-15:00.Istnieje możliwość indywidualnego ustalenia godzin pracy. Przyjmujemy również zgłoszenia awaryjne i elastycznie dostosowujemy czas pracy do potrzeb klientów.
Z naszym zespołem można się skontaktować dzwoniąc do Mistrza Zespołu Serwisowego, pod numer + 48 603 103 194, lub do Kierownika DziałuTechnicznego, pod numer + 48 609 693 985